מי הלקוח ולמה הוא הגיע אלינו?

חברה לפיתוח מערכת מהפכנית לתכנון טיולים מבוססת וידאו היתה זקוקה לאפיון ועיצוב UXUI מקיף לפלטפורמת דסקטופ, מובייל ואפליקציה היברידית

הרעיון - במקום לקרוא חומר על יעד הטיול, המערכת מאפשרת לצפות בסרטי וידאו על היעד, לבחור על גבי הסרט את נקודות העניין בהן רוצים לבקר. לאחר מכן המערכת בונה עבור המטייל את המסלול האידיאלי ומאפשרת לו להזמין טיסות ומלונות.

73%

מגולשים משוכנעים בצורה טובה יותר לרכוש מוצר או שירות על ידי שימוש בוידאו

שלב 1הגדרת מטרות

הגדרנו מטרות ופונקציות ליבה

מטרת העל המערכת היא לספק חווית תכנון טיול על פי העדפות אישיות בעזרת וידאו, אך על מנת להגיע לשם צריך להגדיר מכלול שלם של פונקציות. חלק מהפונקציות נוגעות לאספקטים של ממשק המשתמש, וחלק נוגעות לסוג הפלטפורמות והמכשירים בהם המשתמש נעזר ומפעיל.

90%

מגולשים טוענים שגישה קלה לאינפורמציה שהם מעוניינים בה היא מאוד חשובה.

שלב 2מחקר מתחרים

בדקנו מה קיים בעולם התיירות ותכנון הטיולים המקוונים

בדקנו מה קיים בעולם תכנון הטיולים המקוונים

תעשיית התיירות מגלגלת עשרות מליארדי דולרים בשנה, והתחרות בין חברות התיירות היא קשה ביותר. בכדי להיכנס בדלת, יש לבחון מי המתחרים , ואיזה יתרונות יחסיים וערך חדש יוכל המוצר החדש להביא. מחקר שוק של המערכות הקיימות כיום גילה שהאפשרות לספק חווית שימוש התפורה לפי מידות המתשמש תהווה גורם מבדל בעל ערך רב ביותר מול המתחרים.

36%

מהתיירים ישלמו יותר עבור שירות המאופין בחווית שימוש התפורה להעדפותיהם האישיות

שלב 3אפיון UX

פיתחנו אפיון מבוסס wireframes מעוצבים עבור כל זרימות השימוש

שלב העיצוב מתחיל אצלנו בשלב האפיון.יצרנו Wireframes ברמת גימור גבוהה המדגימים לא רק את מכלול הפונקציות וזרימות השימוש, אלא גם את הגישה העיצובית. גישה זו מקלה ומייעלת את תהליך העבודה כי הקפיצה משלב ה UX בשחור לבן אל סביבה מעוצבת וצבעונית בשלב UI היא מיידית וישירה.

83%

מגולשים מסכימים שחוויה אחידה בין פלטפורמות שונות היא חשובה או מאוד חשובה

שלב 4מיתוג ועיצוב

יצרנו מותג ועיצבנו את כל מסכי המערכת בהתאם לשפה החדשה

עבור Seevoov יצרנו מותג בשפה בינלאומית, כראוי למערכת הפונה לקהל מכל העולם. סקלת צבעים אופטימית בשילוב של הרבה לבן יחד עם איורים מאירי עיניים שידרו ערכים של קלילות ופתיחות מחשבתית. עיצוב המסכים בוצע בהתאם לשלב האפיון, והיה מהיר ויעיל יחסית להיקף העבודה שכלל עשרות מסכים.

70%

מהתיירים ישלמו יותר עבור שירות המאופין בחווית שימוש התפורה להעדפותיהם האישיות

בחירת אטרקציה מתוך רשימה

שלב 5התאמה למובייל

התאמנו את המערכת לסביבת מובייל תוך שמירת אחידות הפעולה

חלק מהותי מאסטרטגיית המוצר היא מתן אפשרות להמשיך את תכנון הטיול בין פלטפורמות שונות בזמנים שונים. על מנת לאפשר זאת גרסת המובייל תוכננה באותו הגיון תפעולי של גרסת הדסקטופ, תוך שימת דגש על אחידות של שפה ופונקציה.

83%

מגולשים מסכימים שחוויה אחידה בין פלטפורמות שונות היא חשובה או מאוד חשובה

שלב 6אפיון ועיצוב אפליקציה

לבסוף פיתחנו קונספט לאפליקציה יעודית עבור המטיילים במסלול

במקום לקרוא חומר על יעד הטיול, המערכת מאפשרת לצפות בסרטי וידאו על היעד, לבחור על גבי הסרט את נקודות העניין בהן רוצים לבקר. לאחר מכן המערכת בונה עבור המטייל את המסלול האידיאלי ומאפשרת לו להזמין טיסות ומלונות.

תוצאות:

שלל זכיות בינלאומיות והכרה במיזם כאחד מהחדשניים ביותר בתחום ה TravelTech בעולם

Editor’s Choice
Finalist - Out of 2,771 startups
1st place for innovation in travel