כל העדכונים

Salvador Technologies מייצרת סטנדרט חדש בשחזור לאחר מתקפות סייבר תוך אספקת המשכיות תפעולית על ידי פתרונות Plug & Play On-Prem, המאפשרים שחזור מלא ומידי בפעולה בלחיצה אחת. טכנולוגיית הפטנט של החברה נועדה לשפר את החוסן ולמזער את זמן ההשבתה לאחר התקפה. עבודת הסטודיו עם החברה מתמקדת בממשק המתשתמש של מכשיר הגיבוי המתקדם וסביבת ניהול אדמין.

קרא הכל

בינת הינה החברה המובילה בישראל בפתרונות ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה. החברה הוקמה בשנת 1975 והנה חלק מקבוצת רד בינת. כיום, בינת מציעה פתרונות לתחומים שונים כגון: שירותי ענן, טלפוניה, אבטחת מידע וסייבר, ניהול רשתות וידאו ארגוני, פתרונות דאטה סנטר ופתרונות ניידות. הקבוצה מונה למעלה מ- 20 חברות היי-טק המציגות הכנסה שנתית כוללת של כ- 1.2 מיליארד דולר וכיום ניצבת בחזית התעשייה כספקית פתרונות מתקדמים לארגונים וחברות. העבודה עם בינת מתמקדת באפיון ועיצוב ממשקי משתמש,  UXUI ללקוחות החברה

קרא הכל

Datomize מפתחת מחולל דאטה סינטטי לארגונים, כשהפתרון שלה מייצר דאטה חדש התואם בהתנהגותו לדאטה המקורי תוך שמירה הדוקה על הפרטיות. אחת הבעיות העיקריות בפיתוח של בינה מלאכותית כיום הינה השגת נתונים מהעולם האמיתי ותיוגם באופן המאפשר אימון אפקטיבי של בינה מלאכותית. דאטה סינטטי נותן מענה לבעיית המחסור בכמות הנתונים ובגיוון שלהם, כאשר אין בנמצא נתונים או שהם או קשים להשגה. העבודה עם Datomize מתמקדת במוצר הדגל, מערכת מורכבת ביותר להצגת נתונים ומודלים, תוך יצירת שפה אחודה של תבניות שימושיות ועיצוב.

קרא הכל

הסטודיו מברך את חברת AIVF על גיוס 25 מיליון דולר!  AIVF מאפשרת את דיוק התהליך באמצעות התבססות על נתונים. המערכת של AIVF בוחנת את הסרטים של העוברים, ובאמצעות עיבוד תמונה ולמידה עמוקה, מאפשרת לזהות תכונות ותהליכים בעובר ובכך לעזור לאמבריולוג להחליט איזה עובר להחזיר לרחם.

קרא הכל

בעולם הפינטק המאופיין בקצב מואץ של שינויים וביקורת רגולטורית מוגברת, חברות נמצאות בסיכון שלא לעמוד בדרישות. פתרונות ידניים ופתרונות טכנולוגיים מהדור הראשון אינם מסוגלים לעמוד בקצב המואץ. המערכת של Sedric עוזרת לעסקים לשגשג על ידי שמירה על תקשורת עקבית, אפקטיבית וללא סיכונים בכל הערוצים, המדיה ומסעי הלקוחות. הסטודיו שמח לקבל את Sedric לחוג לקוחותיו, כשהפוקוס הוא על אפיון ועיצוב מערכת הדגל מחדש לסביבת דסקטופ.

קרא הכל

New Block היא פלטפורמה לשיווק ומכירת נדל״ן ברחבי העולם על ידי מטבעות קריפטו. בעוד שהשקעה בנדל״ן והשקעה בקריפטו היו עד היום מסלולים נפרדים, הפלטפורמה מאחדת בינהם לפתרון אחד. קהל היעד של החברה הוא גלובלי, צעיר, שולט בטכנולוגיה ופתוח מחשבתית לתפיסה חדשה של ניהול השקעות ונדל״ן.

קרא הכל

SolarEdge הינה חברה ישראלית ציבורית, מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הנסחרת בנאסד"ק בארה"ב. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום האנרגיה המתחדשת כגון: מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות המאפשרות ניצול מקסימאלי של אנרגיה, רכבים חשמליים, סוללות נטענות, ניהול בית חכם ועוד. המערכות של SolarEdge נמכרות בלמעלה מ- 130 מדינות ברחבי העולם, ומאפשרות למאות אלפי לקוחות ליהנות יום יום מייצור אנרגיה נקיה וירוקה, עצמאות אנרגטית, והוזלה משמעותית בעלויות החשמל. שירותי הסטודיו ינתנו בתחומי עיצוב ממשקי משתמש.

קרא הכל

COMSovereign Holdings, Inc היא חברת אחזקות אמריקנית, נסחרת בנסד״ק, עם פורטפוליו חזק של מספר חברות תקשורת ואנרגיה מובילות, כמו גם חברות נישה המסוגלות להשתלב ולהתרחב במהירות בתחומי אותות, אנטנה, תוכנה וחומרה בדגש על טכנולוגית 5G. החברה נמצאת בתנופת רכישות בשנים האחרונות וממשיכה לפתח מוצרים מהפכניים בשוק הטלקום, הלוויין והאנרגיה כדי להפוך לספקית של טכנולוגיות טלקום LTE Advanced ו- 5G-NR למפעילי רשתות ועסקים ברחבי העולם. שירותי הסטודיו ינתנו לאורך ולרוחב כלל החברות הנכללות בפורטפוליו החברה בתחומים מגוונים החל ממיתוג ויצירת זהות תאגידית אחודה, דרך עיצוב חומרי שיווק בפרינט ווב, תערוכות ועוד. 

קרא הכל

חברת Trellis מתמקדת באופטימיזציה של מערך היצור החקלאי על כל היבטיו. כדי להתמודד עם אתגר זה, Trellis ריכזה צוות מומחים מובילים בתחום AI, מדעני נתונים חקלאיים, חוקרים יישומיים, מתמטיקאים ומהנדסים בכדי לבצע קפיצת מדרג להגברת יעילות ייצור המזון, להפחתת בזבוז המזון ולחיזוק ביטחון המזון העולמי.

קרא הכל

פיפלביז הינה פלטפורמת השקעות המונים הראשונה והמובילה בישראל המתווכת בין יזמים לבין מספר רב של משקיעים קטנים ומסייעת ליזמים לגייס הון למיזם. שירותי הסטודיו לחברת פיפלביז יתמקדו בהרחבת אתר החברה, תוך התמקדות בפורטל המשקיעים - כולל אפיון ועיצוב דשבורד עשיר, דפי מידע אודות חברות שנבחרו להשקעה, אזור חדשות ועדכונים ועוד.

קרא הכל

Agwa היא פלטפורמת גידול ירקות אוטומטית המאפשרת גידול תוצרת חקלאית באופן עצמאי, היישר מחצר הבית וללא מאמץ בחממה טכנולוגית קטנה וחכמה. החממה מנטרת באופן שוטף את תהליך הגידול על פי תכנית גידול שנבחרה עצמאית  - סוגי הגידולים, טמפרטורה, לחות, רמת חומציות המצע, רמות האור ועוד. החממות פועלות בטכנולוגיה מבוססת ענן ומתפקדות כסוג של מזווה ירקות המגיע לידי בשלות בדיוק בזמן, ובכך מונע בזבוז מזון ומבטל את הצורך בהובלה ואריזות חד פעמיות בזבזניות. אפליקציה יעודית המאפשרת את תפעול הפלטפורמה באופן יום יומי אופינה ועוצבה על ידינו. האפליקציה מאפשרת לבעל החממה לקבל אינפורמציה שוטפת מהחממה, תוך אפשרות עדכון תוכניות הגידול וביצוע עוד פעולות שיבטיחו אספקת מזון טרי, יום יום, באופן בריא ונכון סביבתית.

קרא הכל

עבור משרד Charles Rabinovitch Architects הניו יורקי יצרנו אתר בעל מבנה קלאסי על זמני. העיצוב בעל סגנון מאופק ושמרני אך מעודכן, בדיוק כמו הגישה האסתטית השלטת של המשרד. 

קרא הכל

OurLend הוקמה במטרה לפעול בתחום התיווך המקוון באשראי, ולהקים מערכת לתיווך מקוון באשראי בין מלווים ללווים שהנם יחידים. להציע אלטרנטיבה ראויה בשוק ההלוואות עם ריביות נמוכות על הלוואות ותשואות גבוהות על השקעות. החברה הוקמה על ידי חברת "פיפלביז עסקים חברתיים" , יובל שליו, ירון מור ורועי אייזנמן. "פיפלביז עסקים חברתיים" היא רכז הצעה הראשון בישראל, שמפוקח וקיבל רישיון מרשות ניירות ערך לגייס הון לסטארטאפים ועסקים מהציבור ללא תשקיף.

קרא הכל

חברת התלת מימד מתמחה בפיתוח בתלת ממד (3D) החל משרותי סריקה בתלת ממד, פיתוח מציאויות וירטואליות, סימולציות וסימולטורים מתקדמים. עבור החברה עיצבנו מספר לומדות ללקוח בטחוני גדול בסביבת מציאות רבודה (Augmented Reality) משלבת בין המציאות הנראית לעין לבין שכבת אינפורמציה הצפה על גביה. המערכת מבוססת על משקפי Hololens של מיקרוסופט.

קרא הכל

השלמנו את מיתוג ועיצוב האריזות לקו המוצרים החדש של אייבנה, בשם Custom Formulations. הקו החדש יחודי בכך שהוא מעניק למשתמשים את האפשרות להרכיב את התמציות לפי העדפה אישית, בטעם וריח. הקו העיצובי ממשיך את הסגנון המוכר של מוצרי החברה שפיתחנו עבורם המאופיינים בנקיון ומינימליזם. 

קרא הכל

פנינסולה מבית מיטב דש, היא חברה ציבורית העוסקת במתן פתרונות אשראי לחברות קטנות ובינוניות בישראל. לקוחות החברה מאופיינים כבעלי מחזור פעילות שנתי שנע בין 10 מיליון ש"ח ל-500 מיליון ש"ח. החברה פנתה לסטודיו להוביל את תהליך המיתוג מחדש שיצא לדרך במהלך הרבעון הראשון של 2020.

קרא הכל

תערוכת MJbiz בלאס וגאס היא התערוכה השנתית החשובה ביותר בתעשיית הקנאביס העולמית. בכל שנה מעל 1000 חברות וספקים מציגים את מרכולתם בשטח תערוכה עצום של למעלה מ 120,000 מ״ר. עבור Eybna Technologies, חלוצה ומובילה עולמית בתחום מחקר ופיתוח תחום הטרפנים (Terpenes), עיצבנו ביתן אינפורמטיבי עשיר בתוכן. הביתן כלל, מעבר לתצוגת מוצרים, גם פריסה של מידע עומק מדעי אודות מגוון המולקולות המרכיבות את המוצר, וההשפעות הרפואיות המיטיבות שלהן על גוף האדם.  

קרא הכל

חברת ביזטק היא ממובילות חקירות מחשב וניתוח מידע דיגיטלי בישראל. החברה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים במגוון תחומים בין היתר חקירות מחשב, סייבר, ניתוח מידע וסיוע בהליכי ליטיגציה. ביזטק מפתחת בימים אלה את מוצר הדגל שלה, מערכת מורכבת ביותר לחקירות מחשב בשם Bismart ופנתה לסטודיו למטרת דיוק האפיון ומתיחת פנים כללית למסכי המוצר. העבודה תושלם בחודשים הקרובים.

קרא הכל

הסטודיו גאה לצרף את Nova לחוג לקוחותיו. החברה, מובילה עולמית בתחום פיתוח וייצור מערכות מדידה בתהליך היצור בתעשיית המוליכים למחצה, נסחרת בנסד״ק ומעסיקה למעלה מ 650 עובדים. שירותי הסטודיו לחברת Nova יתמקדו בשירותי עיצוב למחלקת השיווק של החברה, ומתן פתרונות כוללים לדיגיטל ופרינט.

קרא הכל

התחלנו לעבוד עם חברת מג׳יק על אפיון ועיצוב מערכת ללקוח בתחום הבטחון. המערכת תכלול דשבורד מקיף, מערך מלוי טפסים מורכב ופונקציות נוספות לסביבת דסקטופ.

קרא הכל

הסטודיו שמח לצרף את Opinon Stage לחוג לקוחותיו.  Opinion Stage הוא שירות ליצירת תוכן אינטראקטיבי המשמש מותגים מובילים, מפרסמים, בלוגרים וסוכנויות ברחבי העולם. מעל 100,000 יוצרי תוכן יצרו סקרים, חידונים, סקרים, מצגות, טפסים, רשימות ומאמרים אינטראקטיביים בעזרת כלי יצירת התוכן הקל והמהיר של החברה. שירותי הסטודיו מתמקדים ב UX/UI למוצרים, אפיון ועיצוב אתר האינטרנט של החברה.

קרא הכל

השלמנו את מיתוג קו המוצרים החדש של חברת אייבנה. Mayim, מדלל ניטרלי לדילול תמציות צמחים לשימוש בתעשיית הקנאביס, מאופין בקו נקי ומינימליסטי עם אוירה תעשייתית. קו המוצרים כולל מספר גדלי בקבוקי נירוסטה מליטר ועד 10 מילילטר עבורו יצרנו לוגו, עיצוב אריזה, תויות ודף יעודי באתר האינטרנט של החברה.

קרא הכל

התחלנו לעבוד על אפיון ועיצוב מערכת לחברת Homerun. מערכת החברה תייעל את תהליך קבלת ערבויות בין שוכרים למשכירים בשוק הדיור. העבודה תכלול תהליך UXUI מלא למערכת, כולל התאמה למובייל.

קרא הכל

ISDEF היא תערוכה עסקית ויריד מסחרי בינלאומי, הגדולה והמובילה בישראל. התערוכה מתמקדת בתחומי הגנת המולדת, ביטחון לאומי וסייבר. עבור Sky Sapience, מובילה עולמית בטכנולוגיית הרחפנים הקשורים, עיצבנו ביתן בגודל 4x3 וחוברות שיווקיות נלוות.

קרא הכל

הסטודיו מברך את חברת Seevoov על זכייתה בגמר ITB China וקבלת פרס ה- Innovation Award. החברה, שפיתחה אפליקציה באפיון ועיצוב סטודיו AM מאפשרת לתכנן טיולים ביעדים נבחרים בעולם באמצעות שילוב של סרטי וידאו וכלים נוספים, זכתה בפרס ה- Innovation award. הבחירה בחברה נומקה: "המצאתה עשויה לשנות את שוק התיירות העולמי". בין המועמדות הסופיות לצדה של החברה היו: Air Black Box, Nobility Technology Group, the Robins Barrier-free Travel Pointmark ו- TravelRight. צוות שופטים הורכב מבכירים בתעשיית היי טק העולמית.

קרא הכל

השלמנו את עיצוב האריזות לקו המוצרים החדש של אייבנה, בשם Palate. התמציות החדשות המיועדות לצרכני הקנאביס מתאפיינות בעושר ומגוון רב ביותר ומעניקות ריח וטעם חדשים בשוק. הקו העיצובי ממשיך את הסגנון המוכר של מוצרי החברה המאופיינים בנקיון ומינימליזם, אך עם עושר צבעוני וצורני גדול יותר. קו המוצרים כולל מספר גדלי בקבוקי נירוסטה מליטר ועד 10 מילילטר עבורו יצרנו עיצוב אריזה, תויות ודף יעודי באתר האינטרנט של החברה.

קרא הכל

סומטיקס מובילה בפיתוח תוכנה לטכנולוגיה לבישה לצורך התערבות בריאותית בזמן אמת. הגרעין הטכנולוגי של החברה ממנף חיישנים במכשירי שעון חכמים ומכשירים מחוברים ל- IoT שיחד עם טכנולוגיות לימוד מכונה מייצרים ומנטרים נתונים הקשורים להתנהגות והתנהלות המטופל ביום יום לצורך זיהוי מדויק של אינדיקטורים פיזיולוגיים ורגשיים. פתרונות הבריאות הדיגיטליים של סומטיקס מאפשרים בסופו של דבר לארגונים, חברות ביטוח, מרפאות ומטפלות בקשישים, לשפר את הטיפול שהן מעניקות ובכך לשפר את חייהם של האנשים הנמצאים תחת טיפולם. עבור סומטיקס נאפיין ונעצב את אפליקציית Safe Being המיועדת למעקב וסיוע בזמן אמת לטופלים קשישים. האפליקציה תנטר את התנהלות המטופל בזמן אמת, תשלח הודעות והתראות לצוות המטפל והמשפחה, ותסייע להזעיק עזרה במקרי חירום.

קרא הכל

שמחים להתחיל לעבוד עם חברת Cemento על אפיון ועיצוב מוצר הדגל. החברה מפתחת מערכת מורכבת ביותר לניהול מערכי עבודת בניין וקבלנות בזמן אמת, תוך סנכרון שוטף בין צוותי הניהול לבין צוותי השטח באתר הבניה. המערכת כוללת פלטפורמת ווב לסביבת דסקטופ ואפליקציית מובייל יעודית לצוותי השטח.

קרא הכל

מנרבה מתמחה בפתרונות מקיפים ומוכחים שנבחרו לשימוש על ידי ארגונים גדולים בישראל, מעמותת אנוש ועד האוניברסיטה העברית. מאז הקמתה ב2008, מפתחת מנרבה מערכות מידע תפעוליות וניהוליות, בדגש עם מערכות ישומיות בענן (Software as a service), מעניקה שירותי תחזוקה למערכות ממוחשבות, ומציעה ייעוץ טכנולוגי והטמעה. תהליך המיתוג של החברה כלל עיצוב לוגו חדש, עיצוב אתר תדמיתי וחומרים שיווקיים. הקו העיצובי מסתמך על שפה איורית עשירה ומגוונת מבחינה צבעונית, לכלל יצרית ניראות מקצועית אך ידידותית ואנושית.

קרא הכל

ברכות לגל רותם, מייסד Doublx, על השקעת בני לנדא בחברה. דאבל איקס מפתחת פלטפורמה לבניית אתרי תלת-ממד שלא דורשת מהמשתמשים ידע טכני או התקנת אפליקציות כדי לבנות אתר, לאחסן אותו ולפרסם אותו. הפלטפורמה משלבת פיצ'רי גרור-ושמוט כמו גם אפשרויות ליצירת HotSpots. הרעיון הוא לאפשר לכל אחד לייצר תכנים אינטרנטיים המותאמים למשקפי מציאות מדומה. סטודיו AM סייע ל Doublx לאפיין ולעצב את מוצר הדגל של החברה, מערכת לבניית אתרים למציאות מדומה.

קרא הכל

Doublx מפתחת פלטפורמה לבניית אתרי תלת-ממד שלא דורשת מהמשתמשים ידע טכני או התקנת אפליקציות כדי לבנות אתר, לאחסן ולפרסם אותו. הפלטפורמה משלבת פיצ'רי גרור-ושמוט כמו גם אפשרויות ליצירת HotSpots. הרעיון הוא לאפשר לכל אחד לייצר תכנים אינטרנטיים המותאמים למשקפי מציאות מדומה, מתוך מחשבה שאלו יהפכו לערוץ צריכת תוכן ומדיה מרכזי בעתיד. הפרויקט כלל את אפיון ועיצוב המערכת.

קרא הכל

השלמת עיצוב לקמפיין פרסום ארצי עבור Get Package

קרא הכל

ענקית הצילום היפנית קנון הודיעה היום על רכישת הסטארט-אפ הישראלי בריפקאם שפיתח טכנולוגיה לניתוח וסיכום קובצי וידאו ארוכים בתוך דקות, המתבססת על מחקרים שבוצעו באוניברסיטה העברית. שווי ותנאי העסקה לא פורסמו, אולם הם מוכרכים בכמה עשרות מיליוני דולרים. הרכישה תחזק את חטיבת ניתוח הווידאו של קנון. סטודיו AM עזר לאפייין ולעצב את מוצר הדגל של החברה, מערכת מתקדמת לסקירת וידאו.

קרא הכל
אנו עובדים עם לקוחות מכל העולם, בכל הגדלים והתחומים המקצועיים. נשמח לדבר איתך על הפרויקט הבא שלך.
צור קשר